הסטארט-אפ הישראלי וייסבירגר (WEISSBEERGER) הצליח לשלב בין עולם ההיי-טק לפאב השכונתי בקצה הרחוב ופיתח טכנולוגיה שתחבר את ברזי הבירה לאינטרנט, כך שידווחו עצמאית על פעילותם.
ברז הבירה יוכל לספק נתונים על פעילות כגון: האם הלקוח קיבל בירה שנמזגה בקצב הנכון, בטמפרטורה הנכונה, האם המזיגה בוצעת מחבית טרייה, ואולי בכלל יש צורך בהחלפת החבית.
המידע שנצבר משותף עם בעל הפאב ויצרניות הבירה לטובת שיפורים ומדידות. הנתונים מאפשרים למשל לדעת באילו שעות יש שינוי בצריכת הבירה, חלוקת קהל לפי אזורים בהם שותים יותר או פחות ואף מדידת קצב מזיגת הבירה באירועים.
הסטארט-אפ, הממוקם בתל-אביב, מעסיק יותר מ-60 עובדים ופועל ברחבי אירופה, אסיה, צפון ודרום אמריקה וגם בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.