מותג האופנה לנשים Promod הצרפתי מגיע לרשת המשביר לצרכן ומשיק קולקציה ראשונה של המותג בישראל. הקולקציה תשווק במתכונת חנות בתוך חנות בסניפי הרשת, בדומה למותגים אחרים שהרשת מייבאת ומשווקת כיום, כמו פונט רומא, סאפ, ספרינגפילד וטרוקו.
בשלב הראשון תשווק רשת המשביר לצרכן את פרומוד ב-21 נקודות בארץ, מתוכן חמש במתכונת של מכירה בתוך החנות, ובהמשך השנה תתרחב פריסת המותג לכלל סניפי הרשת.
מותג האופנה פרומוד נוסד ב-1975 בצרפת ומתמחה באופנת ערב וקז'ואל במחירים נמוכים יחסית. למותג פרומוד כ-900 חנויות בגודל של כ-200 מ"ר ב-36 מדינות באירופה ובאסיה, והחברה מעסיקה כ-6,000 עובדים. מחזור המכירות השנתי של פרומוד עומד על למעלה מ-850 מיליון שקל. חנות הדגל של המותג ממוקמת בשאנז אליזה בפריז. מחירי המוצרים יחלו ב-60 שקל לטי-שרט, ו-180 שקל לאוברולים ונעליים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.