איך מייצרים תור? באופן מסורתי רשת H&M, וכמוה גם אפל לדוגמה, הורגלו לכך שכל פתיחה של חנות או השקה של מכשיר תלווה בתור משתרך של צרכנים (או אולי ניצבים) - מה שמצטלם יפה וכמובן מגדיל את הבאזז.
ב-4 במאי צפוי להיפתח הסניף השני של H&M בתל-אביב במרכז גינדי החדש, בשורה נחמדה בהחלט אבל באופן טבעי לא כזו שאמורה לייצר היסטריה או את אפקט התור שעוד זכור מיום פתיחת הסניף הראשון של רשת האופנה בקניון עזריאלי תל-אביב.
מה עושים? מציעים "סוכריות" לבאים. H&M פרסמה כי 100 הלקוחות הראשונים בתור יקבלו כרטיסי מתנה, כשהראשון בתור יקבל כרטיס בשווי 1,000 שקל. האם זה מה שיוביל להמונים על השטיח האדום?
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.