נראה כי שוק ההדפסה בתלת-ממד עובר תהליך של התבגרות, ולצד גדילתו בקטגוריות הידועות לנו עד היום - כמו למשל כניסה של שחקניות ענק לשוק הפרודקשיין כמו HP ו-Ricoh - התרחשה גם התרחבות וצמיחה של קטגוריית אמצע, שבאה לידי ביטוי בדרישה למדפסות תלת-ממד שולחניות (desktop) קטנות ומקצועיות.
קטגוריה זו מוצאת את דרכה אל לב רבים מתחומי היזמות והטכנולוגיה, שכן מיזמי חומרה ככלל ומיזמים של מימון המונים בפרט הפכו את המודל המודפס לחלק אינטגרלי מהצורה בה ניתן לשווק רעיון הרבה לפני שהוא נכנס אל פס הייצור ההמוני.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.