מחפשת מנועי צמיחה חדשים: רשת מגה ספורט משיקה מחלקת ציוד קמפינג ומסעות, ופותחת תחרות חזיתית מול החנויות המתמחות בתחום, בהן למטייל, מסלול וריקושט. מוצרי המחנאות - מאוהלים, דרך ציוד גז ושקי שינה ועד לציוד מקצועי למסעות אקסטרים - יימכרו במחלקות ייעודיות שייפתחו בחנויות הרשת.
מהלך זה אינו מגיע יש מאין. מגה ספורט, שכיום היא רשת הספורט הגדולה בארץ, תתמודד בקרוב מול שורה של שחקניות חדשות בענף שעושות עלייה: הרשת הצרפתית דקטלון המפעילה 1,000 חנויות בעולם, שבקרוב תפתח חנויות בארץ; רשת פוט לוקר שמביאה לישראל קבוצת פוקס; ורשת אינטרספורט, שקבוצת המשביר החדש לצרכן חתמה על הסכם זכיינות עמה. אליהן מצטרפות הרשתות המקומיות וחנויות של מותגי ספורט שגם הן נמצאות במגמת התרחבות.
"כרשת שמוכרת בשיטת מהיבואן לצרכן, יש לנו את האופציה להשקיע יותר במוצרים וברשת עצמה מאשר לשלם תיווך ליד שנייה או שלישית", אומר יוסי עקרוני, קניין מחלקת ציוד של מגה ספורט. לדבריה, "ברוב המחלקות שלנו יותר מ-80% מהמותגים ומהמוצרים הם ביבוא בלעדי".
תחרות נוספת היא מול אתרי האינטרנט, בעיקר בחו"ל, החביבים על הצרכן הישראלי. "אי-אפשר להשוואת חוויית קנייה פרונטלית לחוויית קנייה באונליין", אומר על כך עקרוני. "אנחנו מפעילים אתר שמתפקד כחנות לכל דבר, ועדיין רוב המוצרים שאנחנו מוכרים הם בסניפים הפיזיים".
מגה ספורט נמצאת בבעלות קבוצת MGS ספורט טריידינג, יבואנית מותגי ספורט ובעלת רשת אליטל. הרשת הוקמה בשנת 1996, וכיום היא מונה 53 סניפים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.