אחרי שהקאמבק העדכני של אלפא רומיאו הוכתר בהצלחה עם הג'וליה המוערכת שנחתה בארץ השנה, מפנה החברה ממילאנו את הזרקורים לאווזה מטילת ביצי הזהב הנוכחית של עולם הרכב - פלח הג'יפונים היוקרתיים.
סממני העיצוב הקרביים של הג'וליה באים לידי ביטוי גם בסטלביו, דגם ה-SUV הראשון אי-פעם של מותג היוקרה האיטלקי, שנועד להתחרות בשמות הוותיקים המוכרים בקטגוריה כמו אודי Q5, ב.מ.וו X3 ומרצדס GLC.
מתחת לעיצוב המרשים נמצאת פלטפורמת ג'יאוג'רו החדשה של אלפא וכמו בג'וליה, גם הסטלביו מציג שימוש נרחב בחומרים קלים הן במרכב והן במכלולי ההנעה. כל זה מעמיד את המשקל על 1,660 ק"ג, כ-200 ק"ג פחות ממתחרי לקטגוריה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.