חברת התעופה הדייקנית נכון לחודש מאי 2017, לפי בדיקת האתר Flightstats, היא איבריה, אשר 92% מטיסותיה המריאו בזמן (איחור מוגדר בהמראה בעיכוב של יותר מ-15 דקות ממועד ההמראה המקורי).
למקום השני הגיעה חברת התעופה היפנית ג'פן איירליינס (90%). עוד בין החברות הדייקניות: קוואנטס האוסטרלית, SAS, סינגפור איירליינס, אתיחד איירליינס והחברה הפולנית LOT, שיצאו במועד בלפחות מ-85% מטיסותיהן.
אל-על שיפרה משמעותית את תוצאותיה, כשבחודש מאי 73% מטיסותיה המריאו במועד. משך העיכוב הממוצע לטיסות אל-על שלא יצאו בזמן עמד לפי בדיקת האתר על 45 דקות.
החברה שדורגה אחרונה היא פקיסטן איירליינס, כש-56% מטיסותיה המריאו במועד; ואייר אינדיה, שב-63% מטיסותיה בלבד הצליחה להמריא במועד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.