השבוע פורסם בהארץ ובחדשות שתיים הקמפיין הגנוז של הליכוד לקראת הבחירות בשנת אלפיים וחמש עשרה בו נראה יושב ראש המחנה הציוני יצחק הרצוג מוצג כאישה עם המילה מהפך, בניסיון ללעוג לגבריות שלו.
התגובות ברשת היו רבות והפרשה גרפה שמונת אלפים שיחות ברשת השבוע. הרצוג עצמו העלה בתגובה בעמוד שלו את הפוסט הזה עם תמונת הקמפיין כשלידה תמונה של רבין בכפייה עם הכיתוב שיטת ביבי.
גם אישתו מיכל הרצוג העלתה סרטון בנושא, אבל לא רק מצדו של הרצוג עלו תגובות זועמות, גם בקהילה הלהטבית זעמו על הקמפיין. רועי נוימן העלה פוסט חריף בנושא וכתב: אז מה מפלגת הליכוד ניסתה להגיד פה , שהרצוג הוא הומו, קוקסינל או חלש כמו אישה. שלבני תומכת במחבלים , שהיא בעצם בצד של הערבים כי הערבים זה רע והם נוהרים לקלפיות. ככה בקמפיין קטן נחשפת לה תפיסת עולם שלמה ורדודה, שמתאימה לשנות העשרים של המאה הקודמת ולא לישראל של הימים האלה .
מראש מטה ההסברה של הליכוד בבחירות ניר חפץ נמסר בתגובה לפרסום החומרים הללו לא הגיעו אלי מעולם וממילא גם לא לראש הממשלה. לו הגיעו כאלה לא אני ובוודאי לא ראש הממשלה היינו מאשרים אותם.
זאת לא המתקפה היחידה שהליכוד וראש הממשלה ספגו השבוע. העיתונאי יגאל סרנה יצא השבוע בקמפיין מימון המונים באתר גיב באק תחת הכותרת "נאבקים יחס בתביעת ההשתקה" וגייס עד כה סכום של 158 אלף שקלים במטרה לממן את ההוצאות סביב פסק הדין בתביעת הזוג נתניהו.
לפי חברת ויגו המתמחה בניתוח השיח החברתי ברשת, השבוע הנושא גרף שלושת אלפים שיחות ברשת, מתוכן 61% מהגולשים היו בעד סרנה ו-39% נגדו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.