גאווה מקומית: שתי אפליקציות ישראליות בתחום התיירות זכו בפרסים בתחרות Visa's Everywhere שנערכה בקופנהגן. האפליקציות הן Bitemojo ו-Fly Money, אשר זכו ב-25 אלף יורו כל אחת.
האפליקציה Bitemojo מציעה לתיירים סיורים קולינריים עצמאיים המתבצעים דרך הסמארטפון. הסיורים נערכים בתל-אביב, בירושלים ובברלין, והם כוללים מגוון מסלולים מותאמים. יזמי החברה הציעו לוויזה לפתח פיצ'ר בשם VisaBite, שיאפשר למשתמשי האפליקציה לקנות טעימות נוספות (הסיור כולל 6 טעימות במחיר המתחיל ב-85 שקל), לרכוש אפסיילים ולהוסיף טיפים לנותני שירות.
חברת Fly Money הישראלית מציעה לנוסעים לחו"ל לרכוש מט"ח לפני הנסיעה לחו"ל אחרי השוואת עלויות מספקי מט"ח שונים. את הכסף שרוכשים הנוסעים דרך אתר החברה אוספים בנמל התעופה בן-גוריון לפני ההמראה.
זוכה נוספת בפרס של 25 אלף אירו היא חברת Kompas הבריטית, שהציגה אפליקציה שמשתמשת בלמידה חישובית כדי להציג תוכן מותאם אישית, המבוסס על ההעדפות ותחומי העניין של המשתמש.
תחרות הסטארט-אפים VISA EVERYWHERE נערכה במסגרת כנס הפינטק Money20/20, והיא כללה חברות יזמיות מ-19 מדינות באירופה.
עודד סלומי, מנכ"ל Visa בישראל, ציין כי מתוך 197 חברות מרחבי אירופה שנרשמו לתחרות, 83 היו ישראליות, כש-8 חברות ישראליות מתוך 15 מתמודדות עלו לשלב הגמר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.