ב.מ.וו הגרמנית הציגה את הדור השלישי של ה-X3, רכב הפנאי שיצא לעולם בשנת 2003, עוד לפני מפץ הפופולריות של קטגוריה זו. בב.מ.וו יודעים שמחכה להם תחרות קשה נגד מתחרות כגון וולוו XC60 ואאודי Q5, והם הכינו ארסנל שלם של כלים למלחמה.
X3 החדש קל מקודמו ב-55 ק"ג, על אף גדילה קלה בממדי המכונית לעומת הדגם היוצא, כמתחייב מצו האופנה הנוכחי. נתון מעניין במפרט הטכני, כפי שנמסר על ידי ב.מ.וו, הוא חלוקת משקל של 50:50, הווה אומר חצי ממשקל המכונית על הציר הקדמי וחצי על האחורי.
נתון שבדרך כלל מתהדרות בו מכוניות ספורטיביות מובהקות, ולאו דווקא מכוניות שפעם לפחות הציגו גם יכולות נסיעה בשטח. אחת הסיבות ככל הנראה לשימת הדגש למאפיין דינמי זה, הנן הופעתן הנפוצה יותר ויותר של גרסאות חמות לרכבי פנאי, וגם ל-X3 יש בדיוק את זה - גרסת ביצועים חמה, M40 עם מנוע מוגדש בנפח 3 ליטרים והספק של 360 כ"ס, שמעניק ל-X3 יכולות ספורטיביות בדומה לשאר גרסאות אם של החברה, כפי שהם מסבירים, או 4.8 שניות במיאוץ הקלאסי ממצב עמידה ל-100 קמ"ש כפי שאנחנו מסבירים.
X3 תוצא כמובן בגרסאות מתונות יותר, עם בחירה בין שני מנועי בנזין, ושניים לוגמי דיזל בהספקים שנעים בין 184 ל-265 כוחות סוס. אבל תודו שהגרסה החזקה נשמעת מעניינת מעט יותר. X3 החדשה צפויה לצאת לשוק האירופי בחודש נובמבר השנה ולישראל היא צפויה להגיע מעט אחרי כן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.