אין חולק על כך שתיירות היא משאב כלכלי תרבותי וחברתי ראשון במעלה, ובוודאי למדינה כמו ישראל, שהיא, בואו נודה על האמת, שנויה במחלוקת - לפחות מבחינת התדמית שיש לנו בעולם.
אבל, כך מסתבר, את התדמית הזו אפשר לשנות. לא אחת כשתיירים, עסקיים או לא מגיעים למחוזותינו, הם מתרשמים עד מאוד ממה שיש לישראל להציע לתייר, המכלול החוויתי שלהם עולה על הצפיות, והאימפקט המתקבל לאור שיתוף החוויה שלהם עם מכריהם הוא יקר-המציאות.
האימפקט של מובילי דעת קהל שלהם מאות אלפי עוקבים ויותר מזה המשתפים בחוויה שלהם כתייר ובכלל, הוא עצום בהיבט השיווקי. משרד התיירות פועל בזווית כשהוא מביא ארצה בלוגרים ומובילי דעת קהל, אבל יש גופים נוספים שאכפת להם.
נקודת המוצא של הארגון וייב ישראל, הפועל ללא מטרת רווח, היא שבכדי לחזק את המותג ישראל ולייצר שיח שונה מהזווית שלרוב מסוקרת, פוליטית ובטחונית - יש להביא ארצה דמויות מפתח מעולמות שונים ולהציג להם את הפנים האחרות שלנו. מי שעומדת מאחורי המיזם הזה היא ג'ואנה לנדאו, מייסדת ומנכ"לית Vibe Israel.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.