מושב שיתקיים בוועידת MAD 2017 של "גלובס" יסקור את השינויים הדרמטיים בשוק הטלוויזיה בישראל בעקבות כניסת מתחרים חדשים לשוק ויבחן את ההשפעה שתהיה לכך על שוק התקשורת בכללותו: כיצד תשפיע התחרות על השוק, על החברות ועל הצרכנים? האם ייתכן שירידת המחירים והתחרות האגרסיבית לא יפגעו בהשקעות? האם המודל של 4 קבוצות תקשורת יכול להחזיק מים בשוק קטן כמו ישראל?
משתתפים בדיון: ד"ר יפעת בן-חי-שגב, יו"רית מועצת הכבלים והלוויין; אורי גל, סמנכ"ל השיווק של yes; יניב גרינולד, סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן בקבוצת סלקום; לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בקבוצת פרטנר; יקי זנו, סמנכ"ל טכנולוגיות ורשת בבזק; נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של הוט; רמי נחום, מנכ"ל טריפל C; גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה.
מנחה: גד פרץ, כתב ופרשן התקשורת של "גלובס".
ועידת MAD 2017 של "גלובס" תתקיים ביום רביעי, 12 ביולי, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. הוועידה תשים השנה במרכז את הטרנספורמציה על כל השלכותיה ותארח דוברים ומומחים בולטים העוסקים בשיווק, מיתוג, חדשנות, פרסום ובדיגיטל, מהעולם ומישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.