מניות הפיננסים הובילו את הדאו ג'ונס לשיא חדש

אילון מאסק הודיע בחשבון הטוויטר שלו: הדגם החדש מוכן לייצור - שבועיים לפני תאריך היעד המקורי ■ הרווח הרבעוני של אלפאבית (החברה-האם של גוגל) יקוצץ ב-2.74 מיליארד דולר בשל הקנס שספגה מהאיחוד האירופי

 בוול סטריט/ צילום: רויטרס
בוול סטריט/ צילום: רויטרס

המסחר בניו יורק התנהל היום (ב') בעליות, בהמשך לעליות השערים באירופה. ביום שישי ננעל המסחר בוול סטריט במגמה מעורבת.

 

היום התקיים חצי יום מסחר ומחר לא יתקיים מסחר בניו יורק בשל יום העצמאות האמריקאי.

היזם אלון מאסק הודיע כי הדגם החדש של חברת טסלה שבשליטתו, Model 3, עמד בהצלחה בכל הדרישות הרגולטוריות לייצור המוני, שבועיים לפני תאריך היעד המתוכנן. לדברי מאסק, 30 רכבים ראשונים מהדגם החדש יחולקו לרוכשים כבר ב-28 לחודש הנוכחי. לאחר מכן, לפי מאסק, יגדל קצב הייצור אקספוננציאלית, ועד דצמבר יגיע לכ-20 אלף רכבים בחודש.

אלפבית , החברה-האם של גוגל, הודיעה ביום שישי כי הקנס שהטיל עליה לאחרונה הממונה על ההגבלים באיחוד האירופי יקצץ את הרווח שלה ברבעון השני בכ-2.74 מיליארד דולר. החברה מתכננת לדווח על הקנס בשורה נפרדת בהוצאות התפעוליות בדוחות ההכנסות שלה. הקנס אינו מוכר לצורכי מס, כך שהתשלום יפחית את הרווח נטו של החברה, ואת הרווח למניה בהתאם לכך, במלוא הסכום של 2.74 מיליארד דולר, נאמר בהודעת החברה.

חברת שיתוף המידע דרופבוקס מחפשת חתמים לביצוע הנפקה ראשונית לציבור (IPO) שעשויה להתבצע מאוחר יותר השנה, ולהפוך אותה לחברת הטכנולוגיה הגדולה ביותר בארה"ב שמונפקת לציבור מאז סנאפ , כך מסרו בסוף השבוע גורמים המקורבים לנושא.

בגזרת המאקרו, עלה מדד מנהלי הרכש (PMI) בסקטור הייצור בארה"ב בשיעור חד מהצפוי ורשם קריאה של 57.8 נקודות, זאת לעומת תחזית לקריאה של 55 נקודות. נזכיר כי כל נתון מעל 50 נקודות מהווה אינדיקציה לצמיחה כלכלית.