דואר ישראל משיק פורטל לקוחות אישי שיאפשר לרוכשים אונליין לרכז את ההזמנות שביצעו ולעקוב אחר משלוחים, לאתר חבילות לפי מספר נייד, לשלם מכס, להזמין שליח או את שירות "הדואר בא אליי" (שירות שבתמורה ל-20 שקל מביא את החבילה לכתובת הרשומה עליה).
הפורטל, MY POST, שהוקם בהשקעה של מאות אלפי שקלים, פעל עד כה בהרצה.
חלק מהמידע נגיש גם בלי רישום והזדהות באתר הדואר, וחלקו מותאם אישית, כמו מעקב אחר חבילות בלי להזין בכל פעם מחדש את מספר החבילה. שני שירותים שיינתנו רק לנרשמים הם תשלום עבור מכס והזמנת חבילות עד הבית בעלות של 20 שקל.
לדברי מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין, "ברור לנו שהלקוח מצפה שנסתכל עליו באופן אישי. הפורטל יאפשר לנו להציע לכל לקוח שירותים המותאמים לצרכיו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.