במסגרת ההערכות התקשורתית לאתגרים החדשים והישנים, מכון התקנים החליט על עריכת מכרז פתוח לליווי פרסומי ובניית המערך השיווקי האסטרטגי. במכרז זכה משרד הפרסום בורודה-קפלן מקבוצת אדלר-חומסקי.
אמנון גולן, שותף בבורודה-קפלן, מסר: "אנחנו שמחים וגאים שנבחרנו להוביל את המהלך התקשורתי של המכון לשנים הבאות. יש כאן אתגר מרתק של גוף רציני, ותיק, מקצועי וחשוב".
ורד אורן, דוברת מכון התקנים, מסרה: "בורודה-קפלן הוכיחו חשיבה אסטרטגית מקורית וחדה, עם יכולות קריאטיביות רבות, ואנחנו שמחים שמשרד שהוא חלק מקבוצת אדלר-חומסקי נותן לנו מענה בתחומים רבים ומגוונים".
משרד הפרסום בורודה-קפלן מטפל בין השאר בלקוחות כקבוצת נגב, ASUS, אמקור, קריסטל, HIGH Q, רשת מכוני הכושר SPACE, אופיר טורס, אפריקה מגורים ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.