חברת הסטארט-אפ הישראלית אמריקאית Vroom, שסיפרנו לכם אודותיה לפני כשנה ומאפשרת לחבר בין מוכרים וקונים של מכוניות משומשות באמצעות פלטפורמה אינטרנטית, השלימה סיבוב גיוס נוסף, שישי במספר של 76 מיליון דולר, מה שמביא את סך כל גיוסי החברה מאז היווסדה ל-295 מיליון דולר.
הקרן הישראלית PICO VENTURE PARTNERS הובילה את הסיבוב, יחד עם עוד שתי קרנות הון סיכון אמריקאיות שכבר השקיעו בחברה בעבר.
Vroom הוקמה בשנת 2014 בידי הישראלים אלי וורטמן ואלון בלוך, ומי שעומד בראשה כיום כמנכ"ל הוא פול הנסיי, שכיהן בתפקידו הקודם כמנכ"ל priceline.com.
Vroom מייתרת למעשה את כל הטרחה שבדרך המסורתית של קנייה, מכירה ומימון מכוניות בארה"ב. באמצעות האתר של החברה, מי שרוצה למכור רכב מעלה תמונות, עונה על שאלון ומקבל הצעת מחיר מהחברה. במידה וההצעה רלוונטית, נציגי החברה באים לאסוף את הרכב, משפצים אותו ומוכרים אותו דרך האפליקציה של Vroom. הרוכש מקבל את הרכב עם אפשרות של ביטול הרכישה תוך שבוע.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.