גם בשבוע שעבר תופסת הפרסומת של yes, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, את המקום הראשון - גם בדירוג הפרסומות הזכורות וגם בדירוג הפרסומות האהובות. הפרסומות, שבה ילדה צרפתית מספרת על החופשה המשפחתית בישראל, רושמות שיעורי זכירה הגבוהים ב-21% מהממוצע החצי-שנתי. מבחינת אהדה רושמת הפרסומת ל-yes שיעורי אהדה הגבוהים בכ-15% מהממוצע החצי-שנתי, העומד כעת על 24.1%.
טורנדו נמצאים השבוע באוויר עם יותר מפרסומת אחת ומגיעה למקום השני מבחינת זכירות, ושלישי באהדה. מאחר שמדובר בסרטונים שכל אחד מהם נושא מסר שונה באמצעות קריאייטיב שונה, הוחלט להתייחס אל כל סרט בנפרד. בחיים עצמם זה כנראה משמש היטב את טורנדו, שמעבירה באותו זמן עם אותה פרזנטורית כמה מסרים. מבחינת הדירוג, זה עלול לפגוע מעט, בעיקר בכל הקשור לאהדה. הצופים אמנם זוכרים שראו סרטון של טורנדו, אבל האהדה שלהם מתפזרת בין כמה סרטים.
הקמפיין להוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, הוא המושקע ביותר השבוע. בקמפיין הושקעו, על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, 1.7 מיליון דולר - פחות מאשר בקמפיין המושקע של השבוע שעבר. אז היה זה קמפיין yes עם השקעה של 2.4 מיליון דולר במחירי מחירון.
עוד עולה מנתוני יפעת כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע שעבר דומה לזה שפורסם בשבוע שלפני כן, ועומד על 669 לעומת 678. סך התקציבים שהושקעו בשבוע שעבר בקמפיינים הפרסומיים מעט גבוה מזה שהושקע בשבוע שלפני כן, ועומד על כ-59 מיליון דולר לעומת כ-57.5 מיליון דולר בשבוע שלפני כן.
זכורות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.