עכשיו זה רשמי: פייסבוק תאפשר, בהמשך השנה, לגופי מדיה ותוכן לסגור מהדורות שלהם מאחורי חומת תשלום, כחלק משירות Instant Articles. קמפבל בראון, האחראית בפייסבוק על שירותי החדשות של החברה, הודיעה על כך בוועידה של TheStreet.com ואישרה למעשה דיווח שהתפרסם ב"וול סטריט ג'ורנל" מחודש שעבר.
ה-Instant Articles, פלטפורמה שנויה במחלוקת מצד יצרני התוכן, מזמינה יצרנים אלה להעלות תכנים מלאים שלהם לפייסבוק - בתמורה להפצה עמוקה יותר של התכנים וחלוקה בהכנסות בפרסום עם פייסבוק.
החיסרון הגדול של ה-Instant Articles הוא כמובן שהתוכן מוגש לחלוטין בפייסבוק - ומחוץ לשרתים של יצרני התוכן.
קראו גם:
■ פייסבוק זורקת עצם למו"לים - DIGIDAYׂׂׂׂ
■ פייסבוק מפלסת דרכה לגביית תשלום על ניוז
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.