בינואר 2015 הודיעה גוגל כי היא מפסיקה למכור את משקפי הגוגל-גלאס שמחירם עמד אז על 1,500 דולר. הפרויקט נעלם מתחת לרדאר מה שאפשר למהנדסי הפרוייקט בחטיבת איקס שנחשבת לחטיבת הפרוייקטים הסודיים של גוגל לבנות את המשקפיים מחדש ובשיתוף פעולה עם התאגיד האמריקני ג'נרל אלקטריק. הפעם מייעדת גוגל את המשקפיים רק למגזר העסקי.
עם הצטרפותה של ג'נרל אלקטריק לפיתוח הכריזו כ-50 חברות שונות ביניהן גם בואינג, פולקסוואגן וארגון NSF הבינ"ל על כוונתן לאמץ את הטכנולוגיה.
בגוגל בחנו את המשקפיים במשך שנתיים לפני שיצאו עם הגירסה הסופית והמוצלחת ביותר שמיועדת כאמור לשימושם של חברות ולא של קונים אינדיבידואלים. בעזרת המשקפיים שקיבלו את השם Glass at Work יוכלו עובדים לצמצם טעויות ולשפר את ביצועיהם בכ-12%, כך לפחות על פי מהנדסי הפרוייקט. המשקפיים כעת מתאימים במיוחד עבור עובדים בתחומים כגון: ייצור, לוגיסטיקה, שירותי שדה שונים ובריאות שזקוקים במהלך העבודה למידע זמין ולייעוץ בזמן אמת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.