חברת סלקום מניידת אלפי מנויים שהיו מוגדרים כמנויי הום סלולר, והופכת אותם למנויים שלה. סלקום רכשה את הום סלולר, שפעלה כמפעילה וירטואלית, ב-2015. בשל המהלך הטכני של ניוד הלקוחות ניתן לראות במערכת ניידות המספרים שבין החברות גידול משמעותי של ניודים לסלקום של מנויי הום סלולר.
המשמעות היא שהחודש ניתן יהיה לראות אלפי מנויים חדשים שמנויידים לסלקום, ואולם מדובר בניודים חסרי משמעות, שכן מדובר בלקוחות סלקום לכל דבר ועניין, שרק אופן השיוך שלהם משתנה.
על-פי הערכות, מדובר בכ-8-9 אלפי לקוחות שמנויידים החודש לסלקום. כאמור, מבחינת סלקום אין משמעות רבה במהלך, והוא טכני בעיקרו, וזאת מפני שלקוחות הום סלולר בכל מקרה יושבים ופועלים על רשת סלקום שמספקת להם את השירותים מקצה לקצה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.