חברת הוט מדווחת הלילה על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2017 ולמחצית הראשונה של 2017, מהם עולה כי החברה סיימה את הרבעון עם הכנסות בהיקף 1.05 מיליארד שקל, עלייה של 4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
הוט, שמנוהלת בידי טל גרנות-גולדשטיין, סיימה את הרבעון השני עם רווח נקי של 59 מיליון שקל, לעומת רווח של 18 מיליון שקל ב-2016 - זינוק של פי 3.2. הרווח התפעולי טיפס ב-35% ל-144 מיליון שקל ברבעון.
הוט איבדה ברבעון הנוכחי 6,000 מנויים וסיימה את הרבעון עם 799 אלף לקוחות טלוויזיה, לעומת 805 אלף בסוף הרבעון הראשון. במגזר האינטרנט החברה הוסיפה 2,000 מנויים ל-706 אלף, ובתחום הטלפוניה איבדה 61 אלף מנויים ל-603 אלף. בתחום הסלולר, דרך הוט מובייל, החברה הוסיפה 30 אלף לקוחות ברבעון ל-1.516 מיליון.
לדברי המנכ"לית גרנות-גולדשטיין, "קבוצת הוט מסיימת את הרבעון השני בעלייה בכל הפרמטרים הכספיים והעסקיים וממשיכה להציג צמיחה כוללת; הוט מובייל גייסה את כמות המנויים הגבוהה ביותר בשוק הסלולר וממשיכה במגמת הצמיחה בהכנסות וב-EBITDA. אנו מברכים על התחרות בשוק הטלוויזיה. נמשיך להוביל את השוק ולהציע פתרונות מתקדמים המותאמים לצרכן הישראלי. על-מנת לקיים תחרות אמיתית, יש מקום לרגולציה שוויונית שתאפשר סל מוצרים אטרקטיבי עוד יותר לצרכנים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.