מכירים את התחושה המדכאת הזאת כשאתם מזמינים נעליים ברשת, ואז המידה לא מתאימה, ואתם צריכים להחזיר אותן ולרדוף אחרי ההזמנה? אז אתם לא לבד: על-פי הנתונים, בשנת 2016 נמכרו מעל חצי מיליארד זוגות נעליים בפלטפורמות מסחר אלקטרוני, ומתוכן הוחזרו מעל 25% עקב אי-התאמה של הנעל למידה.
כידוע, החזרת המוצר גוררת עלויות, טרחה ואי-נוחות הן למשווק והן לצרכן. חברת הסטארט-אפ הישראלית WizeSize פיתחה טכנולוגיה חדשנית המבצעת ניתוח והתאמה מיטבית של המידה המבוקשת בדגם הנעל אותו מבקשים לקנות. הפתרון מבוסס על טכנולוגיה של deep learning וראייה ממוחשבת. כך ניתן לבצע מדידה של הרגל באופן וירטואלי על-מנת לרכוש נעליים אונליין.
כחלק מתהליך הרכישה באתר קניית הנעליים, המשתמש יוכל לסרוק את כפות-רגליו באמצעות מצלמת הטלפון הנייד. לאחר מכן המערכת תפעיל סדרה של אלגוריתמים מבוססי deep learning, אשר ימליצו על המידה המתאימה עבור הדגם הספציפי שבחר.
הטכנולוגיה של WizeSize מוטמעת בפלטפורמת ShoeTube.co.il, המאפשרת רכישת דגמי כל היצרנים המובילים מארצות-הברית.
חברת WizeSize הוקמה ב-2014 על-ידי צוות של 3 מדענים ומהנדסים מנוסים בעלי ניסיון מעמיק בטכנולוגיה ובצריכה. לאחרונה היא הגישה את הטכנולוגיה לפטנט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.