רשת ההמבורגרים בורגראנץ' יוצאת בקמפיין חדש, בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל, לקידום המוצר של החברה - ארוחת "הקומבינה". הקמפיין יעלה למשך 3 שבועות ויכלול פרסום בטלוויזיה, באתרי אינטרנט וברשתות החברתיות.
בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום צדר-יריב ומשרד ההפקה "פירמה", תחת השם "קומבינה של המדינה", נראות חבורות של אנשים שונים - ראפרים, רקדניות לבושות בגדי בלט, חבורת גולשים, טייסים, טניסאיות, שרירנים ומשפחה טיפוסית - וכולם אוכלים את ארוחת "הקומבינה", כדי להראות את המכנה המשותף - הארוחה.
לבורגראנץ' שבבעלות אורגד אחזקות יש 70 סניפים בפריסה ארצית, והיא מוכרת את ארוחת "הקומבינה" החל מ-2001 תמורת 100 שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.