הקיץ הולך ומסתמן כקיץ של הילדה אמילי. הפרסומת "קיץ קטסטרוף", שיצר מקאן תל-אביב ל-yes, ממשיכה גם השבוע להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. אמילי מצליחה לגבור באהדה אפילו על שני כהן הלא מובסת בתפקיד המזכירה של שוקה בקמפיין ל-9 מיליון.
נדיר שבזמן שיש פרסומת בכיכובה של כהן באוויר, היא אינה מדורגת במקום הראשון מבחינת אהדה, ואילו במקרה של yes זה השבוע השני ברציפות שכהן "מסתפקת" במקום השני. שיעורי האהדה לפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 23.7%.
הפרסומת של yes היא גם הזכורה ביותר, עם שיעורי זכירה הגבוהים בכ-7% מהממוצע החצי-שנתי, העומד על 6.6%.
הקמפיין המושקע ביותר מבחינה כספית הוא של בזק אינטרנט. ההשקעה בקמפיין, באמצעות אדלר-חומסקי, עומדת על-פי יפעת על כ-1.7 מיליון דולר במחירי מחירון. גם לפני שבוע קמפיין זה היה המושקע ביותר, וסך ההשקעה בו הייתה כ-2.3 מיליון דולר.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך מזה שפורסם לפני שבוע, ועומד על 598 לעומת 619. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך מזה שהושקע לפני שבוע, ועומד על כ-50.1 מיליון דולר לעומת 57.7 מיליון דולר.
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.