הפרסומות של yes ושל מזגן טורנדו של מקאן תל-אביב ממשיכות גם השבוע להוביל את דירוג הפרסומות האהובות והזכורות.
את טבלת הפרסומות הזכורות מובילה הפרסומת לטורנדו, שבה רותם סלע מופתעת שיש למזגן רק מנוע אחד, עם שיעורי זכירה הגבוהים בכ-58% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 6.8%.
את דירוג הפרסומות האהובות מובילה שוב הפרסומת ל-yes עם הילדה אמילי, הרושמת שיעורי אהדה הגבוהים בכ-28% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 23.7%.
עם כל הכבוד לאפקטיביות הדיגיטלית, נראה כי כשרוצים להגיע עם אפליקציה לטווח הרחב ביותר של אנשים ובזמן מהיר משקיעים כסף בטלוויזיה - כך לפחות עושים ב-trivago, שהקמפיין שלה הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע. עבור שירות תיירות השלב הזה של הקיץ הוא העונה הבוערת, ובקמפיין של האתר המתמחה במציאת מלונות משקיעים כ-1.3 מיליון דולר במחיר מחירון.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך מזה שפורסם לפני שבוע, ועומד על 584 לעומת 598. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך מזה שהושקע לפני שבוע, ועומד על כ-42.7 מיליון שקל לעומת 50.1 מיליון דולר לפני שבוע.
זכורות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.