רכישה ראשונה בישראל: חברת WeWork, העוסקת בהקמה וניהול של חללי עבודה משותפים ברחבי העולם, תמזג לתוכה את הסטארט-אפ הישראלי אונומי (Unomy), שפיתח פלטפורמה שיווקית (B2B) שמחברת בין אנשי מכירות ללקוחות פוטנציאליים על בסיס מודיעין, שמאפשרת לפשט את תהליך איסוף המידע, מסייעת בהרכבת רשימת לידים ולפיכך לשפר את המכירות של החברות - כך מדווח הבלוג הטכנולוגי טק קראנץ'.
ההיקף הכספי של הרכישה לא פורסם, אך לפי הדיווח באונומי הושקעו 2.4 מיליון דולר במימון הון סיכון בין השאר מהקרנות JANVEST Capital Partners, Altair Capital, Leta Capital ואנג'לים נוספים. 20 עובדי אונומי יצטרפו למצבת העובדים של WeWork במרכז הפיתוח שלה בת"א תחת רון גורה. עם הזמן התמיכה של אונומי ללקוחות חיצוניים ותנסה להעביר אותם לשירותים דומים.
הרכישה תסייע ל-WeWork בסקטור המוסדי שלה - לספק שירות ללקוחות עסקיים ולמכור להם שטחים משותפים. הלקוחות האלה מהווים 30% מהפעילות של WeWork.
האתגר של WeWork הוא לשכנע חברה עם אלפי עובדים להתחייב שאלה יסכימו לעבוד במתחמים משותפים וכאן נכנסת הפלטפורמה של אונומי שתסייע ל-WeWork עם לקוחות שהם חברות ענק.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.