סנאפ, מפעילת אפליקציית Snapchat הפופולרית, פרסמה אמש את דוחותיה לרבעון השני של 2017 - והמשקיעים לא קיבלו אותם בחיוב.
ראשית, בנתון המשתמשים היומיים (מדד קריטי למניות צמיחה כמו סנאפ), הגידול הרבעוני עמד על 7 מיליון - כמיליון משתמשים פחות מהקצב ברבעון הראשון של השנה.
שנית, הנתונים הפיננסיים היו פחות טובים מהצפוי: הפסד של 16 סנט למניה מול הפסד של 14 סנט למניה לפי תחזיות האנליסטים, בעוד ההכנסות הסתכמו ב-181.7 מיליון דולר - לעומת צפי של 186.2 מיליון דולר. גם ההכנסות למשתמש בודד אכזבו - 1.05 דולר אל מול 1.07 דולר.
סנאפ הונפקה במארס, באירוע שייצר הייפ ברחבי וול סטריט, וזינקה בתחילת דרכה - כ-44% ביום הראשון של המסחר במניה. אולם, עם הזמן, הסנטימנט השתנה לחלוטין, והמנייה מסכמת 3 חודשים מאכזבים ביותר בהם איבדה יותר מ-40% משוויה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.