בספטמבר הקרוב תצא לדרך רכבת הפוקסינג בסין, אשר נחשבת לאחת המהירות בעולם, בקו המחבר בין בייג'ינג לשנגחאי.
ביוני האחרון יצאה רכבת אחת לנסיעת מבחן מתחנת הרכבת הדרומית של בייג'ינג לכיוון שנגחאי, כשבמקביל יצאה רכבת נוספת בכיוון ההפוך.
הרכבת החדשה יכולה לנסוע במהירות קבועה של 350 קמ"ש, ואת המרחק בין שתי הערים שעומד על כ-1,250 ק"מ היא תוכל לעשות ב-4.5 שעות בלבד. בהמשך היא תפעל גם במסלולים נוספים.
לרכבת יש מערכת ניטור מתוחכמת שבוחנת כל העת את אופי נסיעתה ומסוגלת להאט בתנאים חריגים. כמו כן, בעזרת מערכת העברת נתונים ממרחק, מרכז בקרה יוכל לנטר את הרכבת בזמן אמת. עלות ייצור הרכבת המהירה מוערכת בכ-360 מיליארד דולר.
לדברי לו דונגפו, מנכ"ל חברת הרכבות של סין הרכבת המהירה החדשה מדגישה את התפקיד הייחודי של הרכבות המהירות בפיתוח כלכלי וחברתי בסין.
מערכת מסילת הרכבות בסין היא הארוכה בעולם, היא מתפרשת על פני 22 אלף ק"מ, ומייצגת בסביבות 60% מכלל המסילות בעולם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.