אחרי תקופה שבה נדחקה הפרסומת של 9 מיליון מראש דירוג הפרסומות האהובות, השבוע היא חוזרת להוביל אותו ועוקפת לראשונה את פרסומת הקיץ של yes. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, רושמת שיעורי אהדה הגבוהים בכ-4% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 24%.
הפרסומת היחידה שקרובה אליה מבחינת שיעורי אהדה היא הפרסומת ל-yes, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב. שתי הפרסומות מובילות בפער ניכר את דירוג האהדה לעומת 8 הפרסומות האחרות.
את טבלת הזכורות מובילה גם השבוע הפרסומת למזגני טורנדו, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים בכ-15% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 6.9%.
הפרסומת של פרטנר TV, התומכת בהשקת שירותי הטלוויזיה החדשים של החברה, ממוקמת במקום שלישי בדירוג הזכירה והשמיני בדירוג האהדה. העיתוי של הפרסומת מעט לא מקובל - אמצע אוגוסט הוא זמן שבו הרייטינג נמוך מאוד והרבה מהצופים נמצאים בחופש, ולכן יש קשב נמוך יחסית למסרים פרסומיים.
מצד שני, זה הזמן כמעט הזמן היחיד בחודשים האחרונים שבו הביקוש לפרסום בטלוויזיה נמוך כך שקל יחסית להשתלב בו, לקבל מיקומים ולזכות בבולטות. פרטנר משתמשת בפרזנטור איל קיציס, שליווה בעבר את פרסומי 012 - והיום בבעלות פרטנר. למרות זאת הדירוג של הקמפיין אינו גבוה במיוחד.
הפרסומת לטריוואגו חזרה השבוע לאוויר, והיא שוב הפרסומת המושקעת ביותר. סך ההשקעה בה עומד על כ-2.5 מיליון דולר - גבוה משמעותית מקמפיינים אחרים. כך, למשל, בקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר - הקמפיין של טורנדו - הושקעו כ-1.7 מיליון דולר במחירי מחירון.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך מזה שפורסם לפני שבוע, ועומד על 549 לעומת 597 לפני שבוע. גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים נמוך מזה שהושקע לפני שבוע, ועומד על כ-47.3 מיליון דולר - לעומת 54.4 מיליון דולר לפני שבוע.
זכורות
פרסומת ל-9 מיליון חזרה לראש האהובות, טורנדו עדיין הזכורה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.