גדעון אוזן, סמנכ"ל הדיגיטל של "גלובס" - הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו.
אוזן, 41, שימש בתפקיד במשך כתשע וחצי שנים, במהלכן קיבע "גלובס" את מעמדו כאתר הכלכלי המוביל מבחינת היקפי הגלישה, על-פי ועדת המדרוג ונתוני סימילאר ווב.
בין ההישגים המיוחסים לתקופת כהונתו של אוזן ניתן למנות שיתופי-פעולה אסטרטגיים עם קבוצת וואלה וגופים מובילים אחרים, מעבר מתקופת הפרסום בבאנרים ככלי עיקרי לעידן התוכן והביג דאטה, קידום פלטפורמות המובייל, הווידאו והסושיאל של הקבוצה - וגידול עקבי בהכנסות.
לפני הגעתו ל"גלובס" שימש אוזן כמנהל המכירות הישירות ב-Ynet מבית "ידיעות אחרונות", ולפני כן כמנהל מכירות בקבוצת תפוז וכמנהל מכירות במגזין רייטינג מבית "מעריב".
אוזן מסר: "אני עוזב מקום שהיה לי לבית במשך כעשור. זו החלטה לא פשוטה, אך הרגשתי שזה הדבר הנכון עבורי והזמן להמשיך הלאה- ולכן ביקשתי לסיים את תפקידי. במהלך השנים הובלתי את 'גלובס' לקדמת הטכנולוגיה הדיגיטלית, יחד עם צוות 'גלובס' היקר, שתמיד תהיה לי פינה חמה בלב אליהם. זה הזמן לפנות לאתגרים חדשים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.