אחרי שהשיקה משקאות קולה תחת המותג הפרטי, רשת שופרסל מרחיבה את המהלך ומשיקה גם קולה בפחיות. מדובר בפחיות בנפח 250 מ"ל שיושקו בעיצוב הגרפיטי הייחודי.
שופרסל מסרה כי השקת הפחיות מגיעה לאור הצלחת המהלך, ומדווחת על עשרות אלפי לקוחות שכבר בחרו ב"קולה שופרסל" וקנו מארזים משפחתיים בשבוע הראשון של ההשקה.
סדרת "קולה שופרסל" בפחית כוללת קולה ודיאט קולה ללא סוכר בפחית 250 מ"ל, אשר יוצעו לצרכן במחיר של 2.4 שקלים - הוזלה של כ-30% למול המותג המוביל בקטגוריה. לרגל ההשקה יתקיים מבצע בו יוצעו 5 פחיות של "קולה שופרסל" ב-10 שקלים.
השקת הקולה של שופרסל נעשית בשיתוף-פעולה עם חברת DyDo DRINCO, INC - חברה יפנית ותיקה שנוסדה ב-1975 ועוסקת בעיקר בפיתוח, ייצור ומכירה של משקאות תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של איכות וחדשנות.
"קולה שופרסל" מיוצרת בחברת הבת של DYDO, חברת דלה, אשר נוסדה בשנת 2001, ואתר הייצור שלה בטורקיה זכה להסמכת איכות BRC והסמכה ל-Iso22000. מפעל דלה משלב טכנולוגיה, יכולות פיתוח ואיכות מבית DYDO היפנית, ומיקומו הגיאוגרפי מאפשר יעילות משלוח לאירופה ולישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.