במוצאי שבת האחרונים השיקה שופרסל את הכניסה שלה עם מוצרי קולה למותג הפרטי. בין אם בשל הרעש התקשורתי ובין אם בשל השקעה גם בקריאייטיב, בשונה מקמפיינים אחרים למותג הפרטי, הסרטון לקולה שופרסל מתמקם בראש דירוג הפרסומות הזכורות. הקמפיין, באמצעות גיתם BBDO, זוכה לשיעורי זכירה הגבוהים ב-37% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות.
הפרסומת ל-9 מיליון בכיכובה של שני כהן מובילה שוב את דירוג האהובות. היא רושמת שיעורי אהדה גבוהים במיוחד - 48% מעל הממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות.
פרסומת נוספת של גליקמן-שמיר-סמסונוב, הפרסומת לפרטנר TV, היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע. על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, ההשקעה בפרסומת גבוה מאוד: 3.5 מיליון דולר במחירי מחירון. מדובר בהשקעה גבוהה משמעותית מהקמפיין המושקע של השבוע שעבר - הקמפיין של TRIVAGO, שבו עמד סך ההשקעה השבועית על כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון.
עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך מזה שפורסם לפני שבוע, ועומד על 517 לעומת 549 לפני שבוע. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לזה שהושקע לפני שבוע, ועומד על כ-47.7 מיליון שקל.
זכורות
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.