מי לא שמע כבר על ההייפרלופ, הפרויקט העתידני של המיליארדר האמריקאי אלון מאסק, אותה מערכת תחבורה מבוססת תהודה מגנטית בה ינועו קפסולות מאוישות במהירות מסחררת שתחצה את מהירות הקול, אומרים אפילו שתעמוד על קרוב ל-1,300 קמ"ש.
גם הניסויים להייפרלופ כבר יצאו לדרך, כפי שכבר דיווחנו לא מכבר, אולם כמו במקרים רבים, מי שעשויה לעקוף את ההייפרלופ ולהציב רף של 4,000 קמ"ש היא סין.
תאגיד המדע והחלל (CASIC), שהוא גם אחד מקבלני החלל הגדולים של המדינה, הכריז על פיתוח של טכנולוגיה דומה לזאת של ההייפרלופ אולם כזאת שתגיע למהירות של פי שלושה ממהירות הקול.
הרכבת - כך על-פי הדיווחים - תשתלב בפרויקט הסיני הענק "דרך המשי החדשה", שהיקפו טריליון דולר, כל זאת במטרה ליצור עורק תחבורה יבשתי בין סין למרכז אסיה, למזרח התיכון ולאירופה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.