ענקית הספורט והאופנה אנדר ארמור הגישה היום (ב') לבית המשפט המחוזי בתל-באביב תביעה נגד 25 זייפנים ישראלים, שלטענתה מפיצים מוצרים מזויפים נושאי סימני המסחר שלה. הזיופים הופצו בשווקים וברשתות חברתיות, והנזק שהסבו למותג מוערך ב-1.5 מיליון שקל.
אנדר ארמור נוסדה בארה"ב ב-1966 ומאז הגדילה משמעותית את פעילותה בעולם. לטענת התביעה, שהגישו עורכי הדין רועי קורניק ראש מחלקת האכיפה במשרד גילת ברקת מקבוצת ריינהולד כהן, ועו"ד עמרי בן נתן, חלק מרכזי בהפצת הזיופים מתבצע במכירות מקוונות ברשתות חברתיות. עוד נטען כי המוצרים המזויפים הם באיכות נמוכה לעומת המוצרים המקוריים ונמכרים במחירים נמוכים משמעותית.
נגד חלק מהנתבעים נטען כי הם מוכרים מוצרים מזויפים באופן סדרתי בדוכני שוק ובחנויות פרטיות. במקרים אחרים הנתבעים מכרו מוצרים בעמוד הפייסבוק שלהם, ונציגי התובעת רכשו אותם והגיעו אל מלאים שאחסנו בבית או במחסן ובהם כמויות מסחריות.
עו"ד קורניק מעריך כי שוק הזיופים מגלגל מיליארדי דולרים בעולם. לדבריו, "בעלי הזכויות, ובכלל זה אנדר ארמור, נאלצים לנהל מלחמה יומיומית בשיתוף רשויות האכיפה כדי לגרום לזייפנים לחדול מהמסחר".
דרישת אנדר ארמור היא לחייב את מהנתבעים לשלם לה פיצוי בגין הנזקים שנגרמו לה ולהשיב לה את רווחיהם ממכירת המוצרים המזויפים, המוערך כאמור ב-1.5 מיליון שקל.
את התביעה הגישו עו"ד רועי קורניק, ראש מחלקת האכיפה במשרד גילת ברקת מקבוצת ריינהולד-כהן, ועו"ד עמרי בן-נתן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.