בעולם טכנולוגי משתנה, נראה כי ימי השיווק המסורתי כבר מאחורינו. השיווק בימינו מגיב ומותאם לבינה מלאכותית, לביג דאטה ולטכנולוגיות המאפשרות ניטור מתמשך והתאמת שיטות שיווק ל"שדה הקרב" העסקי, המשתנה באופן תדיר. מוצר טוב כבר אינו מספיק לחברה בכדי להצליח, והלקוחות מצפים לקבל חוויה ייחודית המעניקה להם ערך מוסף. המהפכה הדיגיטלית מאפשרת לנו לספק ללקוחותינו חוויות הנצרכות דרך מסכים וטלפונים חכמים, באמצעות מסרים מהירים וחדים המותאמים אישית לקהלים שאותם נרצה לשרת.
במסגרת מושב השיווק בכנס הקרוב נדון בנושאים אלה ועוד. המושב יארח קבוצה של מומחי שיווק, מנכ"לים ויזמים מתחום השיווק הטכנולוגי. הם ישפכו אור על טכנולוגיות שיווק חדשניות, ידונו בחשיבותה של הגמישות השוטפת וישתפו בתחזיותיהם בתחומים אלה.
את המושב ינחה קובי סמבורסקי , מייסד ושותף מנהל, גלילות קפיטל וישתתפו בו, בין היתר, ג'נט בייליס , מנהלת תחום לקוחות, EY גלובל ; אלון גמזו , מייסד ומנכ"ל, Roundforest; רועי מן , מייסד ומנכ"ל, Dapulse; אבינועם נובוגרוצקי , מנכ"ל, Inflowz; אור עופר , מנכ"ל, SimilarWeb ו מייק תלם , סמנכ"ל אסטרטגיה, Marketo.
כנס ה-JOURNEY של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY ושל עיתון "גלובס" יתקיים ב- 25 באוקטובר 2017 במלון הילטון תל-אביב.
לפרטים והרשמה: www.journey-israel.com
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.