חברת סטארט-אפ חדשה של עובדי גוגל לשעבר בשם "בודאגה" פיתחה תאים אוטומטיים המכילים מזון, משקאות וציוד שבדרך-כלל ניתן למצוא בחנויות הנוחות. התא נפתח באמצעות האפליקציה הייעודית בסמארטפון, מצלמה מיוחדת מתעדת את המוצר שנלקח, והמשתמש מחויב במחיר המוצר אותו לקח.
למרות שלא מדובר בחידוש מסעיר או טכנולוגיה מתקדמת במיוחד, החברה זכתה לכותרות בימים האחרונים, וזאת בשל ההכרזה שלה כי בכוונתה להחליף את המכולות הקטנות והקיוסקים השכונתיים.
ההכרזה הרגיזה אנשים רבים שביקרו אותה ברשתות החברתיות בשל רצונה לגזול את פרנסתם של חנויות מקומיות האהובות על התושבים.
בעקבות הביקורת החברה פרסמה התנצלות רשמית, ולדבריה אין בכוונתה להתחרות בעסקים הקטנים המקומיים אלא לספק מוצרים למי שאין לו גישה לקיוסקים הפינתי, והיא מתכוונת למקם את מוצריה במקומות כמו משרדים, מכוני כושר ובנייני מגורים בלבד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.