סטלה קריוף, מנכ"לית חברת המחקר קאנטר, TNS ו-Millward Brown, הודיעה על סיום תפקידה בתום 5 שנים. קריוף תישאר בתפקידה עד ינואר 2018.
לפני כשנתיים הובילה קריוף את איחוד שתי קבוצות המחקר Millward Brown ו-TNS טלסקר, מהלך שתרם להגדלת נתח השוק של החברה המעניקה שירותי מחקר ומיתוג לחברות בתחומים שונים, בהם פיננסים, תקשורת, מזון ומוצרי צריכה. ענף המחקר נאמד ב-3%-5% מסך תקציבי השיווק, ומחציתו נשלט בידי שחקנים בינלאומיים ונציגויותיהם.
קאנטר היא זרוע המחקר של תאגיד הפרסום הגדול בעולם WPP ואחת מקבוצות הייעוץ והמידע העסקי הגדולות ביותר בעולם, המחזיקה ב-12 חברות מתמחות. לקאנטר יש 30 אלף עובדים הפועלים ב-100 מדינות.
קריוף מסרה: "אני משאירה אחריי חברה יציבה, מגובשת עם אנשי מקצוע מהמעולים בתחום. אני מודה לקאנטר על ההזדמנות שניתנה לי ולעובדים הנפלאים בישראל, שבלעדיהם לא הייתי מצליחה להוביל את החברה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.