בקניון רמת-אביב כנראה מאמינים שהצרכנים הישראלים ימשיכו להגיע, למרות התחזיות לעלייה במסחר המקוון, והגדילו את מספר מקומות החניה בו מ-1,600 ל-1,900, בעלות של כ-30 מיליון שקל.
מרכזי הקניות והקניונים מצויים כיום בתחרות לא רק זה מול זה אלא גם עם אתרי המסחר המקוון שצוברים תאוצה. בארה"ב, שבה היקפי הקניות המקוונות נמצאים בעלייה מדי שנה, מרכזי קניות נותרים שוממים, ורשתות רבות, בהן מייסי'ס, כבר הודיעו על צמצום מספר הסניפים הפיזיים.
בישראל, למרות התחזיות על כך שהקניות המקוונות יהיו 10% מכלל הקניות (לא כולל מזון) כבר בשנים הקרובות, עדיין נפתחים מרכזי קניות רבים. חלקם נפתחים לאור העובדה שהתכנון וההקמה יצאו לדרך לפני שנים, עוד בטרם הוערך נכונה כוח הקנייה באינטרנט.
כך או כך, במרכזי הקניות הישראליים, בעיקר באזור תל-אביב, הבינו שסידורי החניה עשויים להיות חסם לצרכנים, וכדאי להסירו. כך, בקניון גינדי מציעים חניה חינם ל-3 שעות בתקווה למשוך את הקונים, וגם בגן העיר יצאו לאחרונה במיזם המציע חניה חינם לקונים מעל סכום מסוים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.