יגאל ברקת, המנכ"ל הנכנס של משרד הפרסום יהושע TBWA, מבצע שני מינויים ראשונים שמשקפים את תפיסת עולמו הניהולית, לפיה תם עידן הטאלנטים הדיגיטליים שעובדים: ברקת מחזק את תחום הדיגיטל ומחליף סמנכ"ל דיגיטל אחד בשני סמנכ"לים שתחומי אחריותם מתחלקים בין קריאייטיב לטכנולוגיה.
ברקת מינה את אייל כרמי - שבא מתחום הדיגיטל קריאייטיב, וברזומה שלו שורת תפקידים במשרדי פרסום שונים - לתפקיד סמנכ"ל דיגיטל קריאייטיב האחראי גם על מחלקת הסושיאל והתוכן.
לתפקיד סמנכ"ל דיגיטל טכנולוגיה ומידע מונה עומרי פלד, שבא מתפקידי ניהול מוצרים בטכנולוגיה ותקשורת. השניים יחליפו אל עידן אלרום, שנפרד מהמשרד ויוצא לדרך חדשה.
לדברי ברקת, המינויים הם החלטה שנובעת מהבנה שהעידן של סמנכ"ל הדיגיטל הרב-תחומי הסתיים. לדבריו, "תחום הדיגיטל הפך למורכב ומחייב התמחות עומק בכל אחת מהגזרות - קריאייטיב מדיה וטכנולוגיה. פיצול תפקיד סמנכ"ל הדיגיטל יביא להתמחות ועומק הנדרשים בעולם הפרסום העתידי".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.