סאני תקשורת, המשווקת את מכשירי הסמארטפון של סמסונג ואביזרים נלווים, דיווחה כי מכרה עד היום כ-18 אלף מכשירים בכ-55 מיליון שקל. כמחצית מהכמות נמכרה עד סוף ספטמבר (המכשיר החדש הושק ב-25 בספטמבר וקיבל כ-5,000 הזמנות מוקדמות).
בסאני מציינים כי קצב המכירות משקף גידול של 150% בכמות המכשירים וגידול של 160% בסך ההכנסות ביחס למכירות מכשירי סמסונג NOTE 5 (הדגם האחרון של סמסונג בסדרה זו שנמכר במשך שנה מלאה) בפרק זמן זהה בשנת 2015. החברה מעריכה כי המכירות בחודש הראשון יסתכמו בכ-25 אלף מכשירים בסך הכל.
משה פרי, מנכ"ל החברה, ציין כי "זהו המשך ישיר להצלחה של סדרת מכשירי ה-S8 אשר השפיעה באופן משמעותי על התוצאות העסקיות של סאני כפי שבאו לידי ביטוי ברבעון השני. לצד זאת, סאני ממשיכה במאמציה להרחיב את פריסת נקודת המכירה והשירות שלה ברחבי הארץ. אנו מתכוונים לפתוח עד סוף השנה הבאה 7 נקודות מכירה נוספות ולהגיע לפריסה ארצית של 25 חנויות ונקודות מכירה".
הקפיצה היום הביאה את מניית סאני לעלייה מצטברת של 450% מתחילת השנה ושוויה של החברה בבורסה הגיע ל-540 מיליון שקל.
סאני דיווחה על עלייה של 21% בהכנסותיה ברבעון השני של 2017 לעומת הרבעון המקביל אשתקד, לרמה של כ-315 מיליון שקל. החברה נהנתה מההשקה המוצלחת של מכשירי סמסונג מסדרת S8 בחודש מאי והיא הציגה קפיצה של 85% במספר המכשירים שנמכרו החל מיום ההשקה, לעומת מכירות מכשירי S7 בתקופה המקבילה. החלטת שר האוצר, משה כחלון, על ביטול מס הקנייה על טלפונים סלולריים בחודש אפריל השנה, תרמה לעלייה במכירות.
הרווח התפעולי של סאני קפץ ברבעון השני ב-130% לכ-30 מיליון שקל ובשורה התחתונה הציגה החברה גידול של 120% ברווח הנקי, שהסתכם ב-14.5 מיליון שקל.
בסיכום החצי הראשון של השנה רשמה סאני, הנמצאת בשליטת לפידות של יעקב לוקסנבורג (לוקסי), גידול של 21% במכירות לכ-560 מיליון שקל, עלייה של 185% ברווח התפעולי לרמה של 53.7 מיליון שקל, ועלייה של 144% ברווח הנקי לכ-23 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.