לא ברור מה יקרה ב-1 בנובמבר כשהצופים ימצאו עצמם נדרשים ללחוץ על ספרות חדשות בשלט במקום ערוץ 22 ומי מבין שתי המתמודדות קשת ורשת תצליח לנצח - אם בכלל. אבל לפחות בקרב על הפרומואים שמשדרות הזכייניות לקראת המעבר נראה כי יש מנצחת: קשת. הפרומו ההומוריסטי שהעלתה ושם את הטאלנטים שלה בחזית עובר את הפרומו של רשת גם בפרמטר הזכירות וגם בפרמטר האהדה.
קשה לכמת בכסף את ההשקעה של קשת ורשת במדיה לו זו הייתה נרכשת על-ידי מפרסם, אך ברור שמדובר בהשקעה מאסיבית. לראיה, בשונה מפרומו רגיל שאינו עובר בדרך-כלל את רף מדד הזכורות והאהובות, הפרומואים של השתיים ממוקמים גבוה ומזוהים כפרסומת לכל דבר. הפרומו של קשת מדורג כפרסומת הזכורה ביותר עם שיעורי זכירה הנמוכים בכ-15% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.3%.
הפרסומת האהובה ביותר היא של 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. שיעורי האהדה לה נמוכים בכ-4% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 25.3%. הקמפיין לאתר TRIVAGO הוא המושקע ביותר עם השקעה של כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע עומד על 573. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-38 מיליון דולר.
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.