חברת הוט הציגה הבוקר (ו') תוצאות טובות לרבעון השלישי של 2017. הכנסות החברה, אותה מנהלת טל גרנות-גולדשטיין, צמחו ברבעון לעומת הרבעון המקביל אשתקד בכ-3% לרמה של 1.05 מיליארד שקל. לעומת הרבעון הקודם נרשמה יציבות בהכנסות.
הרווח התפעולי גדל ב-71% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-149 מיליון שקל, ובשורה התחתונה הציגה הוט קפיצה של 139% ברווח הנקי שהסתכם ב-74 מיליון שקל.
הרווח התפעולי התזרימי (EBITDA ) גדל ב-6% והסתכם בכ-438 מיליון שקל.
לגבי פעילות הסלולר באמצעות החברה-הבת הוט מובייל, מציינים בהוט כי נוספו לה במהלך הרבעון 46 אלף מנויים, והיא מונה כיום 1.562 מיליון מנויים. ההכנסות החודשית הממוצעת מלקוח עמדה על 53 שקל, בדומה לרבעון הקודם, והחברה רשמה גידול של 15.5% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד, לרמה של 313 מיליון שקל, והפסד תפעולי של 24 מיליון שקל, לעומת הפסד תפעולי של 89 מיליון שקל ברבעון המקביל.
המנכ"לית טל גרנות-גולדשטיין ציינה היום עם פרסום הדוחות כי "אסטרטגיית החברה להציע מנעד רחב של מוצרים המאפשרים לכל לקוח לבחור את המוצר שעונה על צרכיו, משתקפת במגמת החיובית במצבת הלקוחות. מוצר הפרימיום שלנו יחד עם המוצרים החדשים שהשקנו ברבעון האחרון, NEXT+ ורמי לוי TV, ממשיכים לזכות להצלחה רבה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.