משהו טוב עובר על העיר ירושלים והכוונה היא בזווית התיירותית. יכולים להעיד על כך שיעורי התפוסה בבתי המלון בעיר שעמדו מתחילת השנה על 62% בממוצע ומסמנים שיפור משמעותי ביחס לתקופה המקבילה בשנת 2016 אז עמדו שיעורי התפוסה על ממוצע של 50%.
ולא רק מלונות חדשים, גם אכסניות וחדרי אירוח חדשים צצים בעיר חדשות לבקרים בין היתר הודות להקלות בהליכים הבירוקרטיים ליזמים. התיירות היא משאב כלכלי ראשון במעלה כשהיא תורמת גם לתעסוקה: על כל חדר בית מלון שנבנה מועסקים בממוצע אחד עד אחד ורבע עובדים.
ביקרנו השבוע בשלושה מלונות חדשים בבירה שפתחו את שעריהם בתקופה האחרונה. הראשון הוא מלון היוקרה אוריינט מבית היוצר של הרשת ישרוטל, השני מלון לאונרדו בוטיק מבית פתאל ומלון הבוטיק טריפ ירושלים בת שבע מבית רשת ווינדהאם העולמית. נפגשנו גם עם אילנית מלכיאור הממונה על התיירות ברשות לפיתוח ירושלים, שסיפקה לנו כמה תובנות מעניינות על ההיבט התיירותי בירושלים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.