התאריך היום הוא 11 בנובמבר, ופירוש הדבר הוא שענקית המסחר המקוונת הסינית עליבאבא רושמת הכנסות שיא מ"יום הרווקים" - הידוע כיום הגדול ביותר בשנה בכל הנוגע לקניות מקוונות.
החברה מפעילה מונה מכירות בזמן אמיתי באתר החדשות שלה Alizila, המפרט את "נפח הסחורות" בהזמנות שביצעה החברה עד כה. נכון לשעות אחר-הצהריים המוקדמות היום (שבת) שעון סין, החברה כבר עקפה את המכירות של השנה שעברה ליום הרווקים, עם סחורות שנמכרו בהיקף של קרוב ל-18 מיליארד דולר, שמתוכם 7 מיליארד דולר מכירות ב-30 הדקות הראשונות של היום.
החברה הגיעה למכירות של 17.8 מיליארד דולר בסוף היום ב-2016, כך שעם עוד קרוב ל-12 שעות שנותרו - צפויות עוד מכירות רבות.
יום הרווקים, חג סיני המהווה סוג של תגובה מצד הרווקים לוולנטיינ'ס, לא הומצא בידי עליבאבא, אולם מאז 2009 החברה זוכה למרב תשומת-הלב במכירות המקוונות ביום זה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.