מותג האיפור Kiko בדרך לישראל? קבוצת קסטרו-הודיס מדווחת על משא-ומתן ראשוני לקבלת זכות בלעדית להפיץ בארץ את מותג הקוסמטיקה האיטלקי קיקו מילאנו (Kiko Milano), המשווק מוצרי איפור וטיפוח שנחשב לבעל מחירים נוחים. המותג מפעיל כיום למעלה מ-1,000 חנויות ב-20 מדינות. קסטרו מציינת כי טרם סוכמו התנאים המסחריים במלואם, ואין ודאות כי העסקה תושלם.
KIKO MILANO, רשת האיפור האיטלקית הנחשקת, הוקמה ב-1997 על-ידי תאגיד הענק Percassi. המותג פועל במסגרת חנויות מותג עצמאיות ואינו משווק ברשתות פארם או בבתי כלבו, וידוע במחיריו הזולים. רמת המחירים של KIKO MILANO מוגדרת נמוכה-בינונית. כך, למשל, באתרים המוכרים באירופה המחיר לשפתון עומד על כ-9 אירו, המחיר לצללית הוא כ-2.5 אירו, וסומק נמכר בכ-8 אירו.
השותפות בין קבוצת קסטרו לקבוצת הודיס החלה בקיץ שעבר; ב-2016 עשתה קבוצת קסטרו נקודת מפנה אסטרטגית; ונכנסה לשותפות במותגים הודיס, קרולינה למקה, טופ טן ואקססורייז, באמצעות רכישה של 26% מקבוצת הודיס, ותצטרך לשלם בשנה הקרובה עוד 100 מיליון שקל בכדי להשלים את ההחזקה ל-50%.
זהו אינו המותג הראשון שמביאה הקבוצה לישראל; ב-2015 קסטרו קיבלה את הזיכיון למותג הקוסמטיקה איב רושה (Rocher Yves), וכיום הקבוצה מפעילה 12 חנויות של הרשת בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.