בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת גם השבוע הפרסומת של אופנת הודיס בכיכובם של הפרזנטורית בר רפאלי ואחיה און, באמצעות משרד הפרסום Awesome. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים בכ-34% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.6%.
גם בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת הפרסומת שהייתה במקום הראשון בשבוע שעבר, ובהרבה שבועות אחרים - הפרסומת של 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, בגרסה המתרחשת כביכול בתקופת האבן. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים בכ-4% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26.7%.
הקמפיין המושקע ביותר היה לבנק הבינלאומי, גם הוא באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. סך ההשקעה בו עומד על כ-2.3 מיליון דולר, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום. תקציב זה נמוך בהשוואה לקמפיין של בזק בינלאומי, הקמפיין המושקע בשבוע שעבר, שהושקעו בו כ-2.9 מיליון דולר.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 625 וגבוה יותר מאשר בשבוע שעבר, אז שודרו 595. סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים עומד על כ-60.8 מיליון דולר וגבוה משמעותית מהתקציב של השבוע שעבר, שעמד על כ-50.3 מיליון דולר.
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.