שיעור הניודים של לקוחות חברות הסלולר בסיכום חודש נובמבר 2017 ממקמים את פלאפון בראש הטבלה, אחרי שהחברה גייסה במהלך נובמבר כ-5,100 לקוחות חדשים נטו, כלומר 53,000 לקוחות שניידו את מספר לפלאפון וכ-48,000 שנטשו את החברה.
מבין המפעילות הגדולות פלאפון היא היחידה ששמרה על מאזן חיובי, ובצורה ניכרת, כשהחברה משקיעה מאמצים שיווקיים ושירותיים בגיוס לקוחות חדשים, בין היתר לאור העובדה שבשונה ממתחרותיה הגדולות, פלאפון היא היחידה שלא יכולה להציע חבילות משולבות, קלף שלפרטנר ולסלקום יש ברשותן בשילוב חבילות הצפייה בטלוויזיה.
עם זאת, פרטנר איבדה בחודש נובמבר נטו של 4,185 לקוחות (כ-40,000 מצטרפים וכ-44,100 נוטשים), וגם סלקום סגרה את חודש נובמבר עם מאזן שלילי לפיו היא איבדה נטו 2,887 מנויים.
ניודי חודש נובמבר
הוט מובייל סיכמה את חודש נובמבר עם אובדן של 445 מנויים, אחרי שרשמה תנועה של כ-33,400 מנויים חדשים ונטישה של 33,840 מנויים שנוידו לחברה אחרת. בחודש שעבר, לעומת זאת, הגדילה החברה את מספר המנויים שלה בכ-2,900 מנויים חדשים ותפסה את המקום הראשון בטבלה.
מאזן שלילי גם בגולן טלקום, שאיבדה החודש 570 מנויים נטו - למרות מבצע אגרסיבי למדי קובע מחיר של 25 שקל לחודש למסלול "הכול כלול".
מבין החברות הקטנות מעניינת הפעילות של חברת 019 טלזר. החברה הצליחה לגייס לשורותיה 1,850 מנויים חדשים נטו, בחישוב של 4,288 לקוחות חדשים ו-2,440 מנויים שנטשו את החברה החודש - מגמה ההתחזקות של החברה ממשיכה החודש בדומה לחודש שעבר.
טלזר, שמנסה להרחיב את מעגל לקוחותיה מעבר לעובדים הזרים, יצאה במבצעים אגרסיביים והתחייבה לשמור על המחירים התחרותיים שהיא מציעה לתקופה של 3 שנים, כולל חבילה במחיר של 20 שקל לחודש.
חברת המובייל של רמי לוי רשמה גם החודש מאזן חיובי, כשבנובמבר הצליחה לגייס 955 לקוחות חדשים לשורותיה במאזן - מספר דומה לזה שהצליחה החברה לגייס נטו בחודש אוקטובר. ברמי לוי מובייל ממשיכים להציע לציבור החרדי חבילה חודשית כשרה במחיר סמלי של 7 שקלים וחבילה ב-20 שקל לציבור כולו.
גם פרי טלקום רשמה גיוסים במאזן חיובי וצירפה לשורותיה 175 מנויים חדשים נטו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.