לא רק הנהלת סונול עוברת שינויים בימים אלה - שינוי צפוי גם במערך הפרסום של החברה. ל"גלובס" נודע כי גם תקציב הפרסום של סונול צפוי לעבור ידיים: התקציב, שמטופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום אברהם, עובר למשרד הפרסום גיתם BBDO. היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל.
תקציב הפרסום של סונול היה בעבר גדול יחסית ועבר מספר ידיים: ב-2010 בחרה החברה שני משרדים שירכיבו את מערך הפרסום שלה: GPS ארועטי-ברמן ויורו תל-אביב. היו אלה שני משרדי הפרסום שהיו חלק מהצוות הפרסומי של המנכ"ל ניר גלילי, בתפקידו הקודם כמנכ"ל שלמה SIXT.
קודם להעברתו של התקציב לשני המשרדים הוא נוהל במשרד הפרסום רגב-קוויצקי. במהלך אותם שנים התמקד הפרסום של סונול בחנויות הנוחות sogood וכלל מהלכים גדולים גם בטלוויזיה. אבל לאחר העברת התקציב מרגב ליורו ו-GPS לא נעשו כמעט מהלכים גדולים, למעט קמפיין לקידום תוספי דלק.
לפני כשנתיים עבר התקציב לפרסום אברהם, אך גם שם לא גדל התקציב משמעותית. ב-2016 עמד היקף התקציב על כמיליון שקל. מתחילת השנה נראה גידול מסוים: התקציב הגיע לכמעט 2 מיליון שקל מתחילת השנה וצפוי להגיע ל- 3 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.