מעין טירנגל, מוותיקי תחום הדיגיטל בישראל, חוצה את הקווים ועובר לצד הלקוח: ל"גלובס" נודע כי טירנגל ימונה למנהל שיווק חטיבת הספורט בחברת ההימורים הבינלאומית 888.
טירנגל הוא חלק מענך הפרסום והדיגיטל כבר 17 שנה. בתפקידו האחרון שימש כמנהל יחידת הטכנולוגיה בגיתם. קודם לכן שימש מנכ"ל משותף בזרוע הטכנולוגיה של קבוצת פובליסיס Mint.
טירנגל הגיע לקבוצת פובליסיס לאחר תפקידים בתחום הפרסום הדיגיטלי במשרדי פרסום שונים, בהם מקאן אריקסון, גיתם ויורו תל-אביב. בתחילת הפעילות בקבוצה הוא הצטרף לבאומן-בר-ריבנאי והיה אחראי על תהליך הטמעת הדיגיטל במשרד.
בהמשך עבר טירנגל לתפקיד רוחבי והצטרף כמנכ"ל משותף ל-Mint, ובמסגרת פעילותו שם היה שותף לפיתוח מוצרים טכנולוגים כמו אפליקציית שטראוס פלוס, אפליקציית זוזו של קפה טורקי, אתרי אי-קומרס ופרויקטים טכנולוגים מורכבים נוספים.
טירנגל היה הנציג הישראלי של קבוצת פובליסיס העולמית ביוזמת "פובליסיס 90", יוזמה שמטרתה איתור והשקעה ב-90 סטארט-אפים וטכנולוגיה חדשים שמקורם בישראל.
לפני כשנתיים פרש טירנגל מקבוצת פובליסיס וחזר לגיתם כדי להקים מחלקה המתמחה בטכנולוגיה ודאטה.
טירנגל וגיתם אשרו הידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.