שדה התעופה צ'נג'י בסינגפור נבחר כשדה התעופה הטוב בעולם ב-5 השנים האחרונות כמעט בכל תחרות שעוסקת בענף. כעת הוא גם עומד להיות השקט ביותר.
אם בעבר נשמעו בכריזה קריאות בכל 5 דקות בממוצע, ובעיקר עבור נוסעים המאחרים להתייצב לטיסה, אז כעת הנוסעים בכל ארבעת המסופים של שדה התעופה יצטרכו להציץ בשעונם ובלוח הטיסות, כדי לוודא שהם מגיעים בזמן לטיסה. הכריזה תפעל רק במקרי חירום בלבד, כמו עיכובים בטיסה וילד שאיבד את הוריו.
במחקר שנערך לא הוכח כי הקריאות הקוליות אכן יעילות יותר בזירוז המאחרים לטיסה על פני טכנולוגיות קריאה אחרות ושקטות יותר כמו רישום שמו של המאחר על גבי לוח הטיסות.
נציגי חברות התעופה ינחו מעתה את הנוסעים בשלב הצ'ק-אין מתי להגיע לטיסה, והאחריות תועבר אליהם כאשר אינפורמציה תופיע גם על לוחות הטיסה האלקטרונים. בנוסף יתקין נמל התעופה כ-600 שעונים אנלוגיים ודיגיטליים בשני האזורים הציבוריים ותחנות המעבר בכל ארבעת המסופים.
נמל התעופה צ'נג'י שירת למעלה מ-60 מיליון נוסעים בשנת 2017, ומספר הנוסעים בו צפוי לגדול בשנים הבאות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.